افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

بازیکنان تیم ملی فوتبال در اردوی قطر چه گفتند؟| نگرانی ملی‌پوشان از نبود دیدار‌های دوستانه

  • کد خبر: ۱۱۱۱۷۷
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
بازیکنان تیم ملی فوتبال در اردوی قطر چه گفتند؟| نگرانی ملی‌پوشان از نبود دیدار‌های دوستانه
ملی‌پوشان فوتبال کشورمان از وضعیت اردوی قطر راضی‌اند، ولی همچنان نگران نبود دیدار‌های تدارکاتی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی خود جهت حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از روز ۱۱ خرداد در قطر اردو زده است. فدارسیون فوتبال کشورمان هنوز بازی دوستانه‌ای برای تیم ملی تدارک ندیده و همین موضوع باعث نگرانی بازیکنان شده است.

تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال در حین برگزاری این اردو در خصوص وضعیت کمپ اردویی و مشخص نبودن حریفان تدارکاتی ایران در این اردو صحبت کردند که در زیر می‌خوانید.  

مهدی ترابی در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی فوتبال در قطر گفت: این اردو دو، سه روزه شروع شده و خدا را شکر شرایط خوبی در اینجا برقرار است و امیدوارم همینطور که بچه‌ها به جمع تیم ملی اضافه می‌شوند، بتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی هم برگزار کنیم چرا که واقعا به آن نیاز داریم. اگر بازی دوستانه نداشته باشیم به طور قطع از رقبا عقب می‌مانیم.

وی ادامه داد: همه تمرکزمان در این اردو روی تمرینات و خواسته‌های کادرفنی است.     

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: کمپ اینجا بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم از این اردوی به نحو احسنت استفاده کنیم. خدا را شکر تیم ملی کم کم در حال کامل شدن است و به جز یکی دو نفر که قرار است امروز اضافه شوند، بقیه تیم در قطر حضور دارند.   

وی افزود: تنها نگرانی ما این است که بازی تدارکاتی برای ما در نظر نگرفتند، اما امیدوارم در روز‌های آینده، دو یا سه بازی مهم انجام دهیم. چیزی به شروع جام جهانی باقی نمانده و این فیفادی یکی از مهم‌ترین فیفادی‌های تیم‌های ملی پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی است.  

بیرانوند تصریح کرد: بازیکنانی که به اردو دعوت شدند، لیاقت آن را داشتند و امیدوارم بتوانند تیم ملی را کمک کنند.

امیر عابدزاده دیگر دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران نیز اظهار داشت: چند روزی از اردو می‌گذرد و شرایط خوبی داریم. امروز نیز تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه این اردو طولانی‌ترین اردوی قبل از شروع جام‌جهانی خواهد بود و با شرایطی که به وجود آمده، تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به آمادگی کامل برسیم. می‌دانیم که فدراسیون نیز به دنبال برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب است.

وی ادامه داد: دیدار‌های تدارکاتی می‌تواند در روند آماده‌سازی تیم کمک زیادی کند و همه با همکاری و متحد شدن بتوانیم لحظه‌های خیلی خوبی را در جام‌جهانی رقم بزنیم و افتخارآفرینی کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی افزود: با توجه به برگزاری جام‌جهانی در زمستان قطعا همه تیم‌ها با آمادگی کامل می‌آیند. مخصوصا انگلیس که جزو تیم‌های هم گروه ما محسوب می‌شود. آن‌ها دیگر خستگی آخر فصل را ندارند و همه بازیکنانشان در اوج آمادگی خواهند بود.   

مهدی مهدی‌پور نیز عنوان کرد: شرایط اردو خوب است و تیم ملی با تمام قدرت به کار خودش ادامه می‌دهد و امیدوارم که بتوانیم تو این اردو بتوانیم بازی تدارکاتی برکزار کنیم تا در آمادگی تیم بهبود ایجاد شود. امیدوارم شرایط به نحوی رقم بخورد که بتوانیم با صد در صد آمادگی کامل در مسابقات جام‌جهانی شرکت کنیم و برای مردم عزیز کشورمان افتخار آفرین باشیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->